سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

سایت تفریحی مه مه مدل , مد و زیبایی , مدل لباس آرایش

دختران فراری در خانه فساد زن ۸۰ ساله!

دختران فراری در خانه فساد زن 80 ساله! |لیموترش دات نت|


زن ۸۰ ساله‌ای که با همدستی ۲ پسر و برادرش، محل سکونتش را به پاتوقی برای نگهداری دختران فراری و متهمان تحت تعقیب پلیس تبدیل کرده بود، همراه ۲ همدستش دستگیر شد و چهارمین عضو باند تحت تعقیب قرار گرفت.

چند روز پیش مردی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار از ۴ عضو یک خانواده قاچاقچی شکایت کرد.

شاکی به بازپرس اصغری‌زاویه گفت: زن ۸۰ ساله‌ای که در همسایگی‌ام سکونت دارد خانه‌اش را به مرکز فساد تبدیل کرده و آنجا پاتوقی برای رفت و آمد قاچاقچیان، دختران فراری، اراذل و اوباش و متهمان سابقه‌دار شده است و زن قاچاقچی همراه ۲ پسرش و برادر خود آن محل را اداره می‌کند.

شاکی اضافه کرد: اعضای این خانواده آرامش و آسایش را از اهل محل سلب کرده‌اند. چند بار قصد شکایت از آنها را داشتیم ولی هر بار آنها شیشه خانه‌ها را شکسته و ما را به مرگ تهدید کردند.

با تشکیل پرونده قضایی، ماموران اداره پلیس اطلاعات ـ امنیت شهریار تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

ماموران با حضور در محل و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند آنها نیز از زن سالخورده و بستگانش شکایت دارند، اما از ترس سکوت کرده‌اند.

دستگیری مادر و ۲ پسر قاچاقچی

با مشخص شدن این موضوع، ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه زن سالخورده شده و او را همراه ۲ پسرش دستگیر کردند و در بازرسی از این خانه مواد مخدر (شیشه) و انواع پایپ را کشف و ضبط کردند.

متهمان برای تحقیقات به اداره اطلاعات ـ امنیت پلیس منتقل شدند.

متهمان در بازجویی پلیسی ادعا کردند همسایه‌ها در پی دشمنی که با آنها داشته‌اند، به دروغ شکایت کرده و دچار دردسر شده‌اند.

به این ترتیب تحقیقات از آنها ادامه داشت تا این‌که در مواجهه حضوری با اهالی محل (شاکیان) به جرمشان اعتراف کردند.

کلکسیونی از جرایم

زن متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: من و ۲ پسرم مواد مخدر تریاک و کراک مصرف می‌کنیم. از چندی پیش ما ۳ نفر با همدستی برادرم که قاچاقچی است خانه‌مان را تبدیل به یک مرکز فساد کردیم. دختران و زنان فراری از خانه را در دام فساد گرفتار کرده و از آنها سوءاستفاده می‌کردیم.

زن قاچاقچی با اشاره به رفت و آمد اراذل و اوباش و سارقان سابقه‌دار به خانه‌اش گفت: این متهمان اغلب تحت تعقیب پلیس بودند و جایی برای پنهان شدن نداشتند، بنابراین به من و برادرم پولی می‌دادند تا به طور مخفیانه در خانه‌مان زندگی کنند.

با اعتراف متهم، ۲ پسرش نیز بازجویی شدند و به همدستی با مادرشان اعتراف کردند. بنابراین گزارش، در حالی تحقیقات از این ۳ متهم ادامه دارد که خانه آنها با دستور قضایی از سوی بازپرس پرونده پلمب شده است.

جستجو برای دستگیری چهارمین عضو فراری باند و فاش شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.




 اخبار, اخبار حوادث, اخبار حوادث ایران, اخبار حوادث جالب, اخبار حوادث جدید, اخبار حوادث جدید ایران, اخبار حوادث جدید ایرانی, اخبار حوادث جدید روز, اخبار حوادث جدید و جالب, اخبار حوادث جدید و جالب ایران, اخبار حوادث جدید و جالب ایرانی, اخبار حوادث روز, اخبار حوادث روز ایران, اخبار حوادث روز ایرانی, اخبار روز, اخبار روز ایران, حوادث ایرانی, حوادث جدید ایران, حوادث دردناک ایران, حوادث روز ایران, حوادث فجیع, خانه فساد, خانه فساد خانوادگی, خانه فساد در تهران, خانه فساد زن 80 ساله, خانه فساد پیرزن 80 ساله, دختر فراری, دختران فرار در خانه فساد خانوادگی, دختران فراری, زن سالخورده, زن سالخورده مسئول خانه فساد, پیرزن 80 ساله, پیرزن 80 ساله در خانه فساد, پیرزن 80 ساله مسئول خانه فساد, پیرزن 80 ساله و فرزندانش در خانه فساد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد